17/7 Torsdag kl 11.40

Idag så har vi vart på Graceland, vi köpte platinapass så vi fick se Elvis hem, hans bilar, hans flygplan, hans armé tid och så var det något mer. Hans hem var inte alltför stort, inte som kändishusen är nu direkt. Men det räckte ju gott och väl till de som bodde där. Alltså Elvis, hans fru Pricilla, hans dotter Lisa Marie och hans föräldrar. Vi fikade på nått café mitt på dagen också, jag och robin tog varsin jordgubbsmilkshake, mamma en banansplit och pappa en glass med två enorma kulor.
När klockan började närma sig tre så gick vi tillbaka till hotellet och slappade till halv 7 då vi åkte iväg till nån bbq restaurang. Jag tog nått som hette 1/2 Chicken Dinner, det var ganska gott. En som vi träffa i Nashville hade rekomenderar den restaurangen när han hörde att vi skulle till Memphis.
När vi kom tillbaka till hotellet vid 8 så släpade jag ner mitt lata arsle till gymmet och gick på bandet i 30 min (kan inte springa för mitt knä) och sen gymmade lite med de fåtal maskiner som fanns, så nu mår jag prima ballerina och känner mig otroligt duktig. Nu är klockan snart tolv och det är dags för mig att sova!
Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback