20/7 Söndag, San Juan, Puerto Rico kl 20.00

Hade problem att sova inatt, somnade runt 1 tror jag och så hade pappa ställt klockan på halv 3, så det blev nån timmes sömn. Kl 6 så gick vårt plan från New Orleans till Atlanta vilket tog ca 1,5 h. När vi kom till Atlanta så såg jag Ben & Jerrys café, så när jag köpte glass så tog hon som stod i kassan fel glass tre gånger, hon läste tydligen inte på skyltarna.
Kl 9.40 gick planet mot San Juan, det tog väl runt 3 timmar skulle jag tro. Har inte direkt koll eftersom jag sov genom hela resan.
Väl framme i San Juan så var det strålande väder. Hotellet är superfint, tjusigaste utsikten everything. Härligaste stranden är det också, klart vatten som är helt ljummet. Man blir inte direkt avsvalkad. Mamma och jag solade mellan 4 och 5 och trots att det var så sent på dagen så ser jag en liten liten rand från bikinin, WOHO! Imorgon blir det att pressa innan familjen Tenander kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback