23/7 Onsdag kl 17.40 San Juan, Puerto Rico

Nu är det fjärde dagen här på Puerto Rico, tredje för familjen Tenander. Igår och i förrgår så slappade vi bara, drack drinkar, solade, badade, åt! Men idag så var vi ute på en utflykt. Seglade ut med en katamaran med ca 30 pers på. Så stannade vi på två ställen och snorklade, badade och solade i några timmar. Vattnet var så sjukt fint!
På land så var vädret inte de bästa, massa moln. Men ute till havs var det superfint, sol, sol och mer sol! På båten var en snygging i 18 års åldern med de största armarna jag någonsin sett, dom var sjukt muskliga. Vid halv 5 så kom vi tillbaka till hotellet. Och nu har jag precis duschat och sitter här och undrar varför jag inte är så brun som jag vill vara än :P men det kommer väl! Jag har fått endel färg så ;) Och är röd på axlarna men konstigt nog inte på kinderna!

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback