30/7 Jolly Beach, Antigua 20.00

Nu har jag varit dålig att uppdatera härifrån men nu är vi i alla fall på Antigua. Idag är det onsdag och vi har varit här sen i lördags. Hotellområdet är enormt och väldigt fint. Det finns två pooler och en är STOR fast dock inte så djup. Havet ligger precis vid poolen och det är härligaste vattnet.

I måndags så åkte vi vattenskoter här vid hotellet, det var kul! Mamma började med att sitta bakom mig och hon tjatade hela tiden om att hon tyckte det gick för snabbt. Jag tror någon var lite rädd :P

Igår så åkte vi på utflykt till Barbuda vilket är Antiguas systerö. Väldigt liten, bara 1500 personer som bor där...det bor mer folk i Barkarö. Vi åkte båt i mer än 2 timmar för att komma dit och så kollade vi på grottor, fåglar och badade. Vi kom tillbaka vid 6 och då var alla helt slut.

Idag så har vi vart ute på deepsea fishing. Herregud vilka vågor säger jag bara, helt sjukt att båten inte vicka. Vi fick iaf 3 stora firrar. En av de två som jobbade på båten var jätte söt ;) Sean hette han. Han påpekade att mina glasögon var för stora...iaf för honom och så tyckte han jag var en mes när jag blev sjösjuk. Han sa att på alla hans 21 år har han inte vart sjösjuk en enda gång. Pappa började spy på båten, he-he mysigt! Nu åskar det som tusan här...

Jag har vart så anti läsning nu de första veckorna men så fick jag spratt för några dagar sen och läste hela flyga drake som va otroligt bra. Så började jag i i förrgår med Jenny S, en bok som jag fick låna av Ellen. Den läste jag slut på en dag, den var faktiskt väldigt bra. Nu vräker regnet ner... herreeguuuud :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback