In desperate need of money

Boendet hos Totte blev kortare än förväntat. När jag vaknade i morse kände jag helt enkelt för att vara hemma i några dagar. När vi ätit frukost (äggröra och bacon) så kom Tottes mamma förbi, Carola. Jätte trevligt var hon!
Efter det så cyklade jag hem till farmor och farfar som också bor på Haga. Jag var där i någon timme och fick halstabletter och 600 kr. 100 i månadspeng och 500 till USA, tack kära farföräldrar.
Efter det så cyklade jag till Oxen och solade, svettigt värre! Sen så cyklade jag hemåt, var helt slut när jag kom hem.
Nu på kvällen så jag har renskrivit massa av mammas recept på datan. Gjorde det i 3 timmar och har därmed tjänat ihop 225 kronor, 75 kr/h dvs. Har ju strukit och målat en del här hemma men har tagit allt till min Copenhagen burk. Kom på att jag lär ju behöva en hel del till USA om fem dagar också. Det börjar dra ihop sig! Så ska se till att jobba ett par timmar imorgon också, med vad vet jag inte. Sen kan jag nog tvätta fönsterna nån kväll, det lär ta ett tag.
Nu måste jag nog gå till sängs för jag planerar att gå upp runt 10, halv 11 imorgon.
Nightynight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback