Lördag kl 23.30 Jackson Hole, WY

Nu har vi kommit tillbaka till civilsationen efter 4 dagar ute i vildmarken. Jag kan helt klart säga att när man inte fått duscha på 4 dagar så kände man sig gaaanska dammig och äcklig. Så det var inget annat än HÄRLIGT att få komma in till vår suite här på In at the Creek.
Igår så var det sjukt kallt när vi skulle gå och lägga oss men som tur var så försvann all mygg pga det. Det var ca 3-4 minusgrader, brr! och vi sov i en vagn med sovsäckar. Men vi överlevde (Y)
Vi kom hem för ca en timme sen. Vi har varit på the Jackson Hole Playhouse, vi åt och såg på the Cat Ballou Show som var så SJUKT bra! Mamma och jag ville köpa skivan men tyvärr så var det slut sålt, snyft. En i showen skulle spela en svenska, fast hon lät lite som en tysk. Men hon fick med några svenska ord som, vi, upp och JAJA! Efter pjäsen så frågade hon oss hur man säger Tack, Hej och ett, två, tre.
Eftersom alla i min familj sover nu så ska väl jag också ta och göra det. Vi kommer få frukost på rummet imorgon kl 8 sen så sticker vi till Yellowstone och Cody.
Over and out, goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback