Måndag 14.30

Vi har precis klivit av flyget i New York som tog 9 timmar. Vi har gått igenom säkerhetkontrollen som som vanligt tar år, massa frågor, fingeravtryck och stämplar hit och dit. Konstigt nog så när vi skulle ta en taxi till hotellet så hamnade vi i en limosin, inte helt fel tycker jag. Jag skulle kunna vänja mig vid det.

Nu skriver jag från mobilen som jag sedan sparar och skriver in i bloggen när jag har tillgång till dator. Annars skulle jag bara glömma bort vad jag skulle skriva sen. Det är sjukt kvavt här, både ute i luften och här i limosinen, det är 27 grader i skuggan plus alla avgaser. Och gosh vilken kö det är här på motorvägen. Nu ska vi till vårat hotell för natten och installera oss och sedan ge oss ut för att ta något att äta.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback