Mandag kl 20.00 NY

Vi som egentligen hade tankt aka in till Manhattan och hitta pa nagot andrade planerna totalt eftersom i princip hela familjen forutom jag var helt slut, trakigt nog. Men eftersom vi inte atit nagon middag sa gick vi till en spansk/karibisk restaurang som ligger 5 minuter fran vart hotell. Det var en valdigt speciell och mysig restaurang. Jag tankte fran borjan ta en ceacarsallad som jag alltid ater nar vi ar i USA men kom pa att jag inte ens var sugen pa det sa jag tog mod till mig provade nagot nytt. Det fick bli Rice Shrimp soup och  precis som det later var det en soppa med ris och jatterakor. Det var riktigt gott maste jag medge. Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet och mamma och pappa har redan slocknat, suck!
Nu kollar jag pa nagon amerikansk serie som heter Reba, den verkar helt okej. Nu ska jag forsoka sova, klockan ar ju trots allt 8 har, men hemma i Sverige ar den 2 pa natten. Nightynight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback