Onsdag kl 06.40 Jackson, WY

Jag har precis duschat, gick upp klockan 6, jobbigt värre! Men Jack kommer och hämtar oss på hotellet kl 8 så måste hinna fixa oss och packa ihop. Han ska köra oss till sin ranch sen blir det upp i bergen med massa galna westernamerikaner. Ska bli väldigt spännande! Jag är lite nyfiken över vissa saker: Finns det toalett och dusch där vi stannar för att sova? Hur ser tälten ut? Är sovsäckarna varma? Hur varmt är det på dagen? Hur varmt är det på natten? Kommer vi åka så långt upp så det är snö på bergen? Kommer jag ihåg hur man rider :P? Vad kommer vi äta i 4 dagar? Hur ser prärievagnen ut?

Nu ska vi fixa oss och om en timme ska vi ner till lobbyn och äta nybakta muffins!

Jag kommer inte kunna uppdatera bloggen när jag är borta men kommer skriva allting när vi kommer tillbaka på lördag!

Over and Out in the mountains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback