Onsdag kl 18.00 Wagon Trail

Nu är vi på wagon trail tur. Jack kom och hämtade oss utanför hotellet vid 8 så åkte vi bil på en väg som jag aldrig trodde skulle ta slut. Efter en och en halv timme så var vi framme vid lägret. De skulle precis flytta lägret så vi hoppade på varsin häst och red iväg. Jag fick rida på Millie, en svart och vit jättesnäll häst. Robin fick en lite busig en. Så red vi i ca 2 timmar, det gick upp och nerför hela tiden. I början var det lite läskigt, för red ner för ett stup fullt med stenar. Jag trodde Millie skulle tappa balansen eller halka på stenarna, men nej då, det gick prima.
Vid tolv så åt vi lunch på en äng vilket bestod av en macka med ost och kalkon, en choklad chip cookie som var gudomlig, morötter och nått skumt och chips...ja vi är ju trots allt i usa! Sen så skulle vi rida vidare men mamma som hade ont i ryggen och jag som hade ont i stjärten åkte vagn istället. När alla kom tillbaka till lägret så slappade vi.
Sen så åkte vi bil ner till floden och så badade Paul, Houston, Sandra, Roger, Kreg, Chuck och hunden Chris. Jag ångrade mig att jag inte tog med badkläder när vi väl kom till floden, det var as härligt och strömmade som fan. Men det kanske blir att bada imorgon istället.
Det har varit strålande sol hela dagen så man har blivit lite brun/röd. Nu har vi precis ätit middag, ÅH GOSH va gott det var måste jag bara säga. Det var något konstigt potatismos, kalkon, stuvade ärtor, nån stuffing som dom kallar det, brun sås, det godaste bröd jag någonsin smakat och sen efterrätt som bestod av någon slags kaka med jordgubbar och chokladsås. Jag är helt slut och vill helst bara gå och lägga mig nu men det är ju talentnight ikväll!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback