Tisdag kl 14.40 Denver CO

Nu har vi kommit till Denver international airport och om mindre än en timme går flyget till Jackson WY. Då har vi äntligen nått vår första destination. Och det är ett PROPELLERPLAN! OMG säger jag bara, läskigt värre. Ganska stort propellerplan men ändå, vi får se om vi överlever.


Efter flyget från flygplatsen La Guardia i NY så åt vi, mamma och jag tog Panda Express vilket är kinamat, men vi åt inte ens upp hälften av det vi fick, inte ens en tredjedel tror jag. Pappa och Robin tog Pizzahut och såklart så rensade de tallriken. När vi åt såg jag en hottie, svart såklart. Vi fick lite ögonkontakt, han jobbade på McDonalds på flygplatsen såg jag på hans tröja. Nu ska vi snart borda planet.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback