Torsdag kl 21.00 Wagon Trail

Nu är klockan nio och jag ligger nerbäddad i vagnen, det är sjukt hur tidigt vi går och lägger oss här. Idag har vi ridigt på förmiddagen mellan tio och tolv och sen åt vi lunch på ett superfint ställe, det var massa blommor och värsta utsikten över klippiga bergen (the rocky mountains) eller egentligen kallas de berg vi såg specifikt för the Tetons.
Vid två så åkte vi prärievagn tillbaka i drygt två timmar. I slutet höll jag på att kissa på mig. Sen så vilade hela våran utpumpade familj och åt sen mat kl 6. Jag har seriöst ont överallt, i huvudet, ryggen, rumpan! Kan knappt sova för ryggen men jag tog nyss alvedon så det ska nog gå bra. Ska läsa lite nu och sen soooova! Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback