Goodbye, Håll utkik här nån gång ibland för uppdateringar

Jag sitter här och är väldigt trött för tillfället. Skulle lätt kunna gå till sängs och somna på en sekund men har bestämt mig för att inte sova i natt utan vara vaken till kl halv 5 då familjen ska stiga upp och sedan vid 6 åka till Arlanda. Egentligen så skulle planet gå kl 9 men vi fick nyss reda på att det är försenat en timme. Vilket betyder en timmes mer sovande men för mig dvs vara vaken en timme till. Gud va gott jag kommer sova i bilen och på flyget! Flygresan som är på 9 timmar kommer ju vara perfekt skönhetssömn för mig.

Jag har bunkrat upp med massa filmer och serier på min iPod, bland annat:
Two and a half men, blandade avsnitt
Laguna Beach säsong 1
Grandmas boy
You've got mail
Definatly Maybe

Idag har jag segat halva dagen. Men när klockan började närma sig 3 så pallrade jag mig över till Fia där Anders, Jocke, Linda F och Linda H höll hus. Jag cyklade med Lindorna in till stan för att träffa Coey i Vasaparken. Vi satt där tills klockan slog 6, då tog vi farväl för några veckor, 5-6 kanske. Och så begav jag mig till Sturegatan med Daniel, Christoffer Totte och Marta för en avskeds/bakis middag. Sen blev det hem och packa för min del.

Fia och Jocke kom över med mina högtalare för några timmar sen och såklart så skulle pappa visa hela upplägget för semestern och visa alla hotell med mera. Dom blev lite avis.. HEHE

Dannyboy - Kommer sakna dig gubben<3 Ska ta kort på alla amerikanska tjocka kvinnor jag ser så du får ett gott skratt när jag kommer hem.

Christoffer - Min kära sambo<3 Blir tråkigt att leka i poolen utan dig.

Marta - Kommer sakna din härliga polska dialekt<3 och alla ord du säger fel på.

Sofia - Bästaste kompisen<3 Även fast vi inte ses så mycket i vanliga fall så kommer jag sakna dig till tusen. Och du kan räkna med en jävligt bra amerikansk födelsedagspresent!

Sara - Lejoninnan<3 Vi missar ju varandra totalt nu när du kommer hem från Mallis den 9, as surt. Men jag saknar dig och hoppas du inte glömmer vad jag uppoffra när jag gav dig min plats på Sex and the city bion innan du åkte.

Andrew - Kommer sakna dina skrik när du ser gummislangar<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

WE ARE GOING TO MISS U



SEYA WHEN I'M BACK FROM TURKEY AND YOU FROM THE US



Postat av: Anonym

TOOOOOOOOOOO

2008-07-07 @ 01:52:28
Postat av: Anonym

*

2008-07-07 @ 01:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback