1 dag kvar

Om 24 timmar så sitter jag på planet till New York...förväntansfull?

Konstigt nog måste jag nog svara nej på det. Lusten att åka har försvunnit. Kan det vara för att jag är bakis? Eller för att mina relationer till vissa är helt knasiga just nu? Förmodligen är det lite av båda.

Men det kanske är det jag behöver. Att komma bort ett tag, med lite mobilförbud...kommer knappt kunna skicka ett enda sms med tanke på hur dyrt det är och jag som smsar runt hundra sms om dagen. Tror ni jag lyckas? Nja (A) nått sms då och då kommer det väl bli. Men ska försöka låta bli. Ska nog lägga undan telefonen under hela resan, skulle kunna vara bra för mig.

Och så har jag bestämt mig för att utnyttja att jag är i just USA och verkligen prata mycket engelska vilket jag annars brukar vara lite blyg med. De andra gångerna jag har varit där så har jag blivit så nervös och bara skämt ut mig med att säga helt skumma grejer men det får man väl ta.

Jag ska försöka blogga så ofta jag kan. Kommer förmodligen kunna göra det på någon flygplats nånstans. Men både min bror och far kommer ha med sina datorer som jag förmodligen kommer kunna använda. Familjesemester? Jag skulle snarare säga datorsemester. De har tillåmed intstallerar company of heros eller vad det nu heter. Det kallar dom umgås...

Jag ska verkligen försöka utnyttja att det finns gratis gym på nästan varje hotell. Vilket är en väldigt bra chans att bränna kalorier, bygga muskler och bygga upp mitt trasiga knä. Får se hur det går.

Nej nu måste jag fortsätta packa.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback