blubblubbb

Har precis kommer hem från ett dygn i Enköping, det var trevigt! Igår var pappa och jag ute på hälla och kollade mobiler, jag beställde en G900, hoppas på att den kommer imorgon. Då blir det HAPPYHAPPY jossan!
Från hälla tog jag sedan bussen till kära Enköping. Jag och Angi degade i princip hela kvällen och somnade runt 3. På morgonen åt vi pannkakor, det var mumsfillibabba! Sen så kom lille Jimmy till oss och så blev det en tripp ut på landet, hem till hans föräldrar. Vi hoppade studsmatta och när jag pratade med Nelle i telefon så ramlade jag och gjorde två volter (inte på studsmattan) och skrapa upp benet  på träpallen jag stod på (Y) det var kuuuul, men gjorde jävligt ont.

Nu sitter jag hemma och ska väl förmodligen gå över till Fia om ett tag, dvs om hon inte har andra planer.

SNART MIDSOMMAR, WOHO! Hoppas det blir KUUUUUL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback