drunk daddy

Var med Sara från klockan 3 igår, vi åt kebabrulle och hon packade lite (hon åkte till spanien idag) och medans hon gjorde det så sov jag litegrann. Sen så åkte vi ner på stan och fikade på stugan, efter ett tag så kom Totte, Daniel och Mayor också ner. Efter att ha suttit på stugan några timmar så blev det bio, Sex and the city. Den var riktigt bra, och mycket mer humor än i avsnitten. ÅÅÅH, jag blev så lycklig av den på nått sätt!




Sen så blev jag hemskjutsad av Saras snälla mamma. Och igår när jag pratade med pappa, var första gången jag hört han full, hahah! Och innan jag gick och la mig så var jag och min bror lite sällskapliga med varandra, något som inte händer särskilt ofta. När han sen gick och la sig så städade jag mitt rum, så nu är det rent och fint!
Jag ska gå och duscha nu och sen cykla iväg till totte, ska bo där i några dagar när hans pappa är i Norge :) WIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback