ensam på jorden?

Jag vaknade nyss upp i johans soffa, med en fot rakt upp i ansiktet av nån kille som låg i andra delen av soffan. Jag låg kvar i soffan i någon timme och oroade mig för vart min väska tagit vägen för jag hade svaga minnen om att jag tappade bort den någon gång under kvällen. När jag äntligen vågar stiga upp så smyger jag runt i hela huset och letar efter den, och hittar den tillslut på altanen. Glad som jag är tar jag en ipren och sätter mig här i köket vid johans bärbara dator. Jag kan gissa på att det är jävligt många som sover över här men jag ser bara två pers (okända och sovande) :S skumt, vart fan håller alla hus...är jag den enda som är vaken?  Eller har alla försvunnit från jordens yta och lämnat mig ensam kvar? Läskigt :|
Kvällen igår innehöll mycket, kommer dock inte ihåg hela kvällen...det sista jag minns var att i princip alla inkusive jag badade och bastade, vilket var väldigt nice trots att jag inte brukar tycka om att basta. Efter det så minns jag bara att jag duschade och satte på mig kläderna och sen är allt svart. Som sagt så somnade jag ju i alla fall i en soffa. HÖHÖ, skön var den!

Nu väntar jag bara på att iprenen ska kicka in så jag mår lite bättre, sen vill jag att folk ska vakna och visa vart dom håller hus, GAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback