Godmårgon

Sitter här hemma hos Christoffer Totte, blev nyss väkt av att en arbetsjobbare plinga på dörren. Jag blev lite rädd...!
Nu står Totte i duschen som står ute i hallen och jag får hålla mig i vardagsrummet tills vidare.

Igår så satt jag hemma och deppade hela dagen tills Daniel och Totte drog ut mig, då åte vi först ner till löga och sen hem till Daniel och svulla glass och sedan när Daniel kastade ut oss så cyklade vi till Totte. Vi kollade på lite Köpenhamn grejer innan vi bestämde oss för att baka, det fick bli en smulpaj kl 2 på natten. Den blev jum!
Kl 3 så gick vi och la oss för att sedan vakna nu 5 timmar senare. Om två timmar så går tåget till Stockholm, får se vad Stockholm har att erbjuda oss idag :) Det blir jag, Totte, Daniel, Sofie, Linda och Anders. Jag är egentligen ganska otaggad but who knows, it might be fun. Och jag ska försöka hålla mig att inte shoppa för mycket.

Jag ska försöka fixa mig innan byggarbetaren kommer igen, jag tycker inte om främmande människor, det är läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback