I simply give up

Gah, vad arg jag är! Ja sa till mig själv att om han inte kommer den här gången då skiter jag fullständigt i det här och nu gör jag det. Jag orkar inte längre! Även om jag vet att han vill komma så kommer jag inte palla ha det såhär i framtiden heller, jag kan tänka mig alla tjaffs som vi kommer ha minst tjugo gånger per dag. It isn't gonna work!

Sitter här hemma och har kollat på tre avsnitt av summerland, bästa serien ever. Totaly love...!
Jag har ju inte uppdaterat bloggen på snart en vecka, men dom har ju typ flyttat den eller något så jag har inte haft möjligheten att logga in och skriva.
Igår skaffade jag bloggkoll, det var Marta som tipsade om det och jag gillar det faktiskt, där kan man se vilka som har uppdaterat sin blogg istället för att kolla igenom allas varje dag. Toppen tycker jag!

Imorgon blir det Stockholm och Gröna Lund :) YEY! Hoppas att det är lite molnigt så inte så många är där. Älskar karuseller! Får se om Totte kan få mig att åka fritt fall, har gjort det två gånger i hela mitt liv tror jag och när jag kommer där längst upp så håller jag på och dö. Lika läskigt varje gång! 
                                                                           
                                                                                 

Totalt värdelös dag idag känner jag. Suck, aja men ska nog sova hos Martusia ikväll :)

Kommentarer
Postat av: polack-fan

Oh gumman :( men du kommer ha mig i natt det kommer bli massa mys :)

2008-06-10 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback