kvällspigg

Har precis duschat och är såklart oerhört pigg pga det. Ellen ligger i min säng och kommer förmodligen somna vilken sekund som helst, stackars mig, vaken ensam. Och synd om henne som måste ligga och lyssna på när jag knappar på tangentbordet, men det får hon helt enkelt stå ut med.

Fia och jag var ute och promenera tidigare i kväll och så var hon här ett tag efter. Hon lånade en tröja av mig i brist på kläder att ha på sig imorgon (midsommar). Sen runt halv 11 kom Ellen, och ca 30 min senare dök några ramnäs pojkar upp här. De sa att de skulle komma men jag trodde de drev och tog det inte speciellt seriöst, men helt plötsligt var dom utanför mitt hus. Vi kollade på wild hogs och småsnuttar av andra filmer och program.

Jag är as taggad inför imorgon! Jag har inte vart taggad på fest på flera veckor, men nu jävlar! Ska ju som sagt till Enköping, hem till Johan ute på landet. Hoppas på en jävligt kul kväll...

Innan jag går till sängs så ska jag borsta tänderna, ha i mousse i håret och sätta upp det,  ha på lite finnmedel, ha lotion på hela kroppen (iaf armar och ben) och måla naglarna. Undra om jag hinner bli trött på den tiden? Let's hope so...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback