lidl äventyyyr

Idag har jag och Totte försökt vart nyttiga, iaf största delen av dagen. Jag har ju då flyttat in hos honom tills på torsdag, WOHO!
Vi började dagen med att ta en morgonpromenad. Vi började den kl tio i 12, innan vi ens ätit frukost. Planen var att gå till lidl som ligger på Framnäs och köpa frukost/mat och sen gå hem. Vi gissade på att det skulle ta ca en halvtimme totalt. Men ack nej, efter vi gått i 2 timmar och 20 minuter så kom vi hem igen. Så det blev nog en mils promenad skulle jag chansa på plus att vi hade tio kilo var att bära på på vägen hem. Kaloriförbränning till tusen!
När vi sen kom hem så var vi inte hungriga alls trots att vi inte ätit någon frukost, då satt vi oss och kollade på Oprah (handlade om vikt) och åt naturgodis. Pistachnötter är sjukt gott!
Sen så körde vi ett rygg och mage program i 45 minuter på tvn som Totte hade, vi svettades. Sen så lagade vi fläskfiléwook, det vart faktiskt väldigt gott. Så började vi kolla på Wicked Park som jag faktiskt tyckte var bra.
Sen så begav sig Totte till friidrottsträningen och jag cyklade till stan där jag träffade Anders och Daniel. Vi satt utanför konstmuseumet ett tag, men efter Anders gått så fick vi sällskap av två hemlösa. Pervo-Janne och "Michael Jackson/vaxdockan". Vi fick se lite trolleri och hörde massa snack om droger, mycket trevliga män. En var runt 50 och en 25. Vi bjössade på 3 kronor var till Pervo-Janne, varsågod! Bruka dom väl.

Nu gjorde Totte nyss en häxblandning av min "goda" chockladsmet. Han hällde i alla kryddor han hade, plus balsamvinäger,JUMMY! Och tvingade mig äta det, han sa att det var vaniljsås, socker och typ olivolja. HELL NO! Sprang till diskhon och spottade ett tag.

Nu ska vi hitta på nått, Hejsansvejsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback