lite för mycket sol

Två dagar kvar till skolavslutningen, ouf va skönt!

Brände mig igår på löga när vi kikade på junitrofén, på axlarna och lite på armarna + kinder och näsa. Så var jag såklart smart nog att sola 3 timmar idag när jag kom hem och när solen var som starkast. Så nu är jag ännu mer grillad på samma ställena som innan fast lite på knänen också. Men men, måste ta vara på solen nu när vi har så jäkla fint väder. Tänker sola imorgon också fan, men då får jag täcka axlarna och sola baksidan tror jag. Plus att man måste vara brun till skolavslutningen på torsdag.

Var ute och gick idag, 6 km. Efter några km fick jag ont i knät, inte bra. Men ska till sjukgymnasten imorgon och träna, så det är bra. Jobbigt bara att jag typ måste gå upp vid halv 7. Efter det så har jag kemi och så blir det Ådraget, det ska faktiskt bli kul att se. Sen så blir det väl att åka till löga med några, vet inte med vilka än. Men efter några soltimmar måste jag hem och städa, brorsan tar ju studenten på torsdag så det blir storstädning, extremt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback