städning

Vaknade trött kl 10 av klockan men låg och drog i sängen till halv 11. Sen åt jag frukost och satt och kollade på top model på TV3 danmark. Efter det så tog jag en promenad runt Barkarö, kände att jag behövde lite frisk luft. Men fan va kallt det var, jag hade mjukisbyxor och en tjocktröja på mig. Börjar bli trött på det här vädret nu, var är sommaren och solen?

Jag har städat hela mitt rum idag, med andra ord plockat undan kläder, plastpåsar och onödiga saker och så har jag damsugit både golvet och soffan. Jag har en pälsmatta eller vad man nu ska kalla den, som det jämt hamnar smuts och smågrejer i och det är seriöst omöjligt att få den ren...allt sitter fast i den. Om man nu inte ska sitta och plocka bort allt förhand. Så nu är mitt rum fint och rent!

Nu har jag strykit i en timme, med andra ord tjänat ihop 75 kronor. Måste fixa pengar till grönan på måndag om det nu blir nått. För om jag tar av pengarna på kontot kommer jag känna mig fattigare än jag redan gör.
Ska tvinga mamma att betala allt hon är skyldig mig idag, dvs 2690 kr. Då kommer jag med ens må bättre.
Måste spara pengar till Copenhagen också, jag trodde att jag än så länge hade sparat runt 600-700 kr men räknade dem för några dagar sen och det visade sig vara ca 1100 kr, vilket gjorde mig glad!

Nu ska jag hitta något att äta till lunch, Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback