tvättning

Vaknade hos Daniel idag, var trött som fan igår så orkade inte åka hem. Så vi somna direkt, vaknade runt halv 9 och åt frukost och softade. Efter en alvedon så mådde jag prima. Sen så åkte vi iväg till löga och låg där i nån timme kanske, jag lånade en t-shirt av Daniel och gjorde min klänning till en kjol!

Cyklade sedan hem vid 1 sen så la jag mig på gräsmattan med mamsen fast tröttnade snabbt och kom på att jag borde ta och tvätta moppen så det gjorde jag. Ska ju förhandla med pappa snart, ska få han att köpa den av mig. Sen så tvättade jag pappas bil, invändigt och utvändigt för 200 kronor. Ska väl göra mammas bil också nån dag snart, sen så planerar jag att tvätta fönster imorgon kväll. Alla pengar går till min insamling till Copenhagen! Behövs...

Efter jag tvättat klart bilen så övningskörde jag och mamma, gick väl helt okej, undantag från en nära döden upplevelse om jag får säga det själv. Sen så åkte vi hem och kollade tv, parlamentet, men jag somnade i mitten av programmet i brist på sömn från natten. Och nu ska jag väl gå och lägga mig snart, känner att mina ögonlock sakta åker ner.

Godnatt everyone !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback