Stockholm

Kom nyss hem och jag är helt slut, ska väl gå och lägga mig snart förmodligen och guuuud va skönt det kommer bli.
Var i Stockholm från 11 till halv 6, en hel dag med andra ord.
Jag inhandlade en klänning/tunika på Zara, en bikini på Top Shop, flippflopp och hårsnoddar på hm. Faktiskt mycket nöjd med allt, jag som intalade mig själv att jag inte skulle köpa nånting, men vad var då meningen med att åka?
Men mamma har lovat att betala allting förutom resan och maten. Vi hade lite problem med biljetterna på resan dit, usch vilken bitterfitta det var på tåget, men men egentligen gjorde hon ju bara sitt jobb så hon ser ju det ut annat perspektiv än vad vi gör.


stochlm
Totte, Sofie och Mayor inne på Chinarestaurangen där vi åt, det var gott, dock lite för starkt för min smak. De ser inte allför nöjda ut!

Efter vi kommit tillbaka till Västerås så åkte jag och Totte hem till "oss" hahah, jag har inbillat mig att jag ska flytta in hos Totte eftersom hans pappa jämt är borta och jobbar i Stockholm i veckorna. När vi kom hem så lagade vi köttbullar och makaroner och kollade på vänner. Sen blev det såklart paj, igen! Fast äppelpaj den här gången, mumsigare än igår måste jag medge (mer deg var trixet). Sen så slappade vi och jag kollade på en dokumentär om några som hade nån korthets sjukdom och massa. Ganska läskigt, dom var hur små som helst. Sen så åkte vi ner till vattendraget, det var inte så mycket folk där så efter runt en timme så trampade jag hemåt och nu har jag precis duschat.

Imorgon är jag själv hela dagen, från 8 på morgonen till runt 9 på kvällen. Så får se vad morgondagen har att erbjuda, funderar i alla fall på att ta en promenad efter jag vaknat och sen sätta mig i hammoken och läsa lite gossip girl som jag inte gjort på år och dar.

                       bikini                    klänning
                             Bikinin från Top Shop.                                        Klänningen från Zara.
                       Färgen blir lite knasig i kameran.                         Finare på (A) enligt mig


Kommentarer
Postat av: Louise

du måste ju säga till nästa gång du ska hit vännen (:

2008-06-19 @ 13:52:44
Postat av: Isabell

Klänningen va hur söt som helst!

Jättesöt på dessutom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback