I wasn't lonely

Nu har jag äntligen kommit hem...

Det visade sig som tur var att jag inte var kvar ensam på jorden, runt halv 12 så kom Jocke och en till som jag inte minns namnet på upp och tog kort på alla som sov, höhö! Så jag hakade på dom, och så frågade jag om de hade sett min försvunna vännina Ellonen. Och dom hade full koll vart alla sov, Ellen & Joav låg i den lilla stugan utanför huset i en bäddsoffa. Fnittrig som jag var berättade jag om min händelserika morgon för dom och skrattade hejtlöst åt mig själv, Ellen hängde på och jag kunde inte sluta skratta.
På något sätt hade jag under kvällen lyckats fått nånting ketshup liknande i håret. Märkte det när jag vaknade, men vettefan hur det har gått till. Mysigt (Y)

Här kommer lite bilder från kvällen, jag var dock inte så effektiv med kameran som jag ville vara :(

                               jag och ellen, midsommar
                           Ellen och jag, i hummelsta i väntan på skjuts. 
           Blev erbjudna att åka till Stockholm med några äckelgubbar i bil. 
                                  Gratis öl också, men vi tackade nej!

                                 pojkar
                                Några pojkar, mins dock inte namnet på nån av dom.

                               midsommar
                                              Folk :)

                               jag och angi midsommar
                                                Jag och Angeliqa



När vi kom hem till Västerås så träffade jag Marta, Sara och Totte för en fika. Men det blev kebab på Sturegatan, mumma! Dels för att träffas innan alla åker iväg åt olika håll.

                                  Sturegatan
                                                              Christoffer och Marta

                                  sturegatan
                                                     Fräshaste tjejorna i stan!

Imorgon kl halv 3 så sticker jag till Söderhamn, till Evelinas sommarstuga. Det ska bli väldigt kul att träffa henne igen, wiho! Senast var i februari då hon kom till mig, min lilla polska pudel. Nemen nu ska jag ta och packa och sen gå ut och gå med Sophie!

Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback