Slapphelg

Var i stugan hela helgen, åkte fredags kväll och kom hem idag dvs söndag förmiddag. Det var mysigt!
Vi spelade monopol, othello, alfapet och gjorde andra myssaker!

På lördagen badade vi, för att trots alla väderprognoser så var det strålande sol. Vi gick till "vår" brygga och så råkade (A) jag putta i Daniel så skulle han dra med mig ner men fick bara tag i min fleezetröja, så den åkte över mitt huvud så han fick med den ner i vattnet, garva sönder och sprang livrädd in mot land, rädd för att själv bli iputtad. Men trots att jag sprang så blev jag iknuffad. Efter det så var min käre kusin Philip den enda som var torr, men det varade inte länge. Några minuter senare var det hans tur, han åkte ner med t-shirt och handduk, med mig slingrandes runt. Eftersom jag redan vart i vattnet en gång så gjorde det inget om jag åkte i samtidigt. KUL!

Vid middagen fick vi höra historier som t ex lilla Britt Sporrenhjälm som inte ville bada på hemmet när mormor var en arbetande kvinna. Vi garva ihjäl varje gång hon sa namnet!

                 Mormor
                                                                   
Mamma supervann i monopol, bitch! Usch, vad sur och irriterad jag blev när jag knappt hade några pengar och så fortsatte hon bygga och bygga och bygga. Vad är det för mening med det när hon endå skulle vinna inom de närmsta minuterna. Inte det att jag är en dålig förlorare, hon var bara allmänt dryg!

                  

Klockan 11 så satte jag och kusin Daniel igång med en ny omgång monopol, vi spelade fram till kl 3, HEHE. Och den här gången vann JAG, stort! 

                  Monopol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback