2 days left

Nu har jag inte suttit vid datorn på två dagar, varken igår eller i förrgår, var för upptagen med att plugga med mera. Men grejen är att jag inte ens saknat det, det var inte så som det brukar kännas: ÅÅÅH, jag måste plugga färdigt så jag kan sätta mig vid datorn! Det var mer: ÅÅÅH, jag måste plugga färdigt så jag kan gå och lägga mig! :S skumt....!
Men jag ser bara att inte vara beroende vid datorn som ett bra tecken.
Hade matteprov idag som sagt och det gick riktigt sugigt, kunde typ ingenting. Men jag kunde sakerna som var på kapitlet men när jag läste uppgifterna kändes det som om inget av det jag pluggat in var med. Men men, får se hur det gick. Torsdagar är alltid jobbigaste dagen, slutar kl 15.50 och har massa tråkiga lektioner. Men som tur var så hade vi inte sista lektionen, dvs historia. Den var inställd, snacka om att man blev glad. Så slutade runt 2, halv 3 istället, då åkte jag och sara hem till mig, först smacka vi i oss ben&jerrys framför tvn, fyfy!  Efter det så färgade jag hennes hår cacao brunt, det blev bra. Sara var livrädd för att det skulle bli för mörkt, men som jag sa, lita alltid på jossan när det gäller hårfärg ;) och som sagt blev det mycket bra! Sen så slappa vi framför datorn ett tag och kollade på 2 avsnitt av sex and the city säsong 1. Är på avsnitt 5 nu, YEY =) Det pluggandet som jag planerade för dagen kunde jag ju skippa totalt. Var dock inte speciellt mycket, men har två kemi labbraporter som måste göras (N) hata!
Efter Sara åkte vid runt 10 så har jag städat mitt rum, för min spanjorska kommer ju på lördag ska ju ockupera det i en vecka, hmm... när jag låg i sängen och skulle sova för några dagar sen så tänkte jag: Fan, om några dagar ligger hon här och svettas och grisar ned i min säng :S UUUH! Inte en trevlig tanke, men men jag har ju frivilligt gett mig in i det här så jag får väl stå ut. Ska bo i samma rum som min brorsa i en vecka när hon är här...yey, fun 8-)
Jag vill träna, är sjukt sugen... men mina ben krånglar ju såklart. Men har kommit på att jag kan ju i alla fall gymma, så imorgon efter skolan blir det gym och solning.
Nej, klockan är på tok för mycket för mig. Ska lägga mig och läsa i min engelska bok and then go to sleep!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback