And back to school

Lovet har såklart rusat förbi som alltid, det har vart ganska soft lov faktiskt. Festade igår med Sara, Ellen, Bella, Daniel, Totte, Marie och co. Det var ganska kul faktiskt, festen blev dock avbruten vid 12 men men. Ellen och jag fick skjuts med broder & kompisar hem, ganska nice att slippa ta bussen. Sen så satte vi på Sex and the city s1e1 alltså, säsong 1 och avsnitt 1, det avsnittet var faktiskt inte så bra måste jag erkänna. Carrie pratar direkt in i kameran, vilket jag inte tycker om, men det blir det ju ändring på i de senare avsnitten. Efter det avsnittet så föll vi in i sömn båda två. Zzzzz
 Vaknade vid halv 11 och satte på tvn, det var alla älskar raymond och hemma hos Fran. Sen så åkte Nelle hem för vi båda behövde plugga. Jag har gjort en labbrapport idag, behövde egentligen göra två men typ ingen förstår den andra så det är svårt att göra den då. Kl halv 6 så blev det att fika på älsklingsstället stugan med Daniel, Marta, Anders och Totte, det var mycket trevligt. Kom väl hem runt 8 och nu har jag äntligen Mile High boxen säsong 2 (lånad av Anders of course), så sjukt bra! Nu har jag nyss pluggat lite matte, ligger ganska risigt till med tanke på att jag har prov på torsdag och jag har inte pluggat och kan absolut INGENTING! Men det är ju ganska vanligt för att vara mig. Jag läste ut boken 11 minuter idag, den var bra! Handlade om sex och kärlek, rekomenderar den. Så nu kan jag äntligen börja på engelska boken som ska vara klar om några veckor. Nu tänkte jag gå till sängs och läsa lite om GI metoden, hitta en bok om det på toaletten som någon i familjen har köpt. Kanske är värt att testa, får se när jag läst om det.
Godnattis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback