Åre, here we come

Vart lite party igår, spåra väl ur lite med cat fight och polis med mera men det var kul under kvällen ändå! Nu sitter jag här, har vart vaken i lite mer än en timme, jag vaknar alltid tidigt när jag druckit dagen innan. Nyss tagit en huvudvärktablett för att dämpa den största värken.
För tillfället så ligger Anders och sover i min säng, sleepyhead! Han crasha hos mig igår, innan vi somna kollade vi på lite mile high<3
Idag så ska jag packa till åre, konvertera och ladda hem mera filmen till ipoden (än så länge så har jag 3 säsonger av Sex and the city, juno, superbad, I want candy och mer ska det bli) ska kolla på hairspray med mamma har jag lovat och ellen kommer till mig någon gång på eftermiddagen. Och så blir det att hoppa på tåget vid halv 11. Någonstans under min dag så ska jag klämma in att vara med fia. Jag saknar henne extremt jävla mycket, vi har gått från att vara varje dag i skolan i 9 år och träffas efter skolan hela tiden till att träffas max en gång i månaden. Det är hemskt, vi måste bättra på det tycker jag...det är ju inte de att det är svårt att träffas för vi bor ju liksom 2 min gång från varandra.
Jag måste prova lite skidkläder idag och se vad jag ska ha för tröja/jacka till mina skidbyxor. Dom är svarta så jag kan ju egentligen ha i princip var som helst till. Och måste verkligen hyra pjäxor när vi är där, mina gör sjukt ont överallt, jag tror inte ellen skulle uppskatta en jobbig och gnällande jossan i backarna i 7 dagar.

Du tänker så konstigt, du vet hur allt ligger till. Hur du tänker och tycker men det vet inte jag. Är det konstigt om jag missförstår? NEEEEJ! Alla mina kompisar tycker du beter dig konstigt, tillåmed min mamma...det är väl ett tecken på att det inte är bara jag som missförstår som du jämt uttrycker det. Visst man kan väl missförstå en eller två gånger, men om jag nu ha "missförstått" dig runt 20 gånger nu, tyder inte det på något eller är det bara ett helt jävla missförstånd det med? Du säger en sak men agerar annorlunda, orkar inte med detta snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback