Big time shopping x)

Nu är sportlovet snart slut, fuck va snabbt det har gått. Jag har jobbar tis-fre och fått ihop 18 timmar, kanske inte så mycket men det duger! Var hos tandläkaren idag, eller tandregleringen rättare sagt. Malin, tandläkaren sa att mitt behov av tandställning var objektiv litet med subjektiv stort. JAAAAAAA!! I want tandställning, men får se hur det blir med den grejen, det ser inte så ljust ut. Kanske ska försöka klämma fram några tårar nästa gång jag går dit och ser om jag får det som jag vill då :P You never know until you've tried!
Efter tandregleringen åkte jag och mamma till tunapark, YEY... jag var på super shopping humör eftersom jag inte handlat kläder på år och dar kändes det som. Men det blev storshopping för båda två.
Jag skrapa ihop:

- Ett par skidbyxor som jag var i STORT behov av från Intersport 400 kr

- En grå jacka från Stadium 400 kr

- En svart medellång skjorta från Cubus 200 kr

- En stor t-shirt/leggingsklänning från Cubus 100 kr

- En leggingsklänning från Kappahl 150 kr

- Tre par strumpbyxor från Kappahl 2 för 3 (neonlila, mörkdovlila, gråa)

- En rosa halsduk från MQ 150 kr

- En kimono från H&M 150 kr

- Ett par gråa jeans från H&M 200 kr (fett billigt)

- En röd topp från H&M 200 kr

- Ett par laxrosa trosor H&M 60 kr

- En sweetshirt eller något från JC 400 kr

- En engelsk bok av Sophie Kinsella 90 kr
Jag tror det var allt :) älska shopping. Det var skönt att vi inte hade köpt kläder på så länge, för då kunde man köpa extra mycket grejer nu!

Nu sitter jag hemma hos Ellen, vi kom hem lite innan 3 från stan. Sådär värd kväll :P menmen, skönt att komma ut i alla fall, istället för att sitta hemma och dega. Så får se vad morgondagen har att erbjuda, hoppas på fest i Irsta.
Goodnight<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

lät som riktig stor shopping de där, alltid kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback