Cotton fields

Vaknade för första gången relativt i tid på länge, hann till och med koka ett ägg....very unusual! Ägg är faktiskt väldigt gott har jag kommit på och nyttigt, mycket proteiner ;) Sen blev det att gymma på gympan, måste bara säga att jag inte gillar skolans gym överhuvudtaget. Maskinerna är dåliga och komplicerade och jag tycker bara hela gymmet är allmänt oeffektivt. Jag får aldrig något gjort där! Sen vare tråkig historia och spanska. Till matten kom Johan på kryckor ^^ Han blev påkörd i lördags =/...wooopss! Otur där, men han klara ju sig med ett antal stygn vid knät och lite skrapsår överallt. Det är skrattretande att se han gå måste jag medge. Slutade kl 2, efter ett tag på stan så cyklade jag och daniel till konsum, köpte Ben&Jerrys Cookie Dough (Y) rekomenderar starkt, godaste glassen jag smakat. Efter det så cykla vi hem till han, åt glass och gjorde ingenting.
Jag har kommit på att jag använder mousse jätte mycket nuförtiden, love it! Gör att håret blir plattare om man plattar efter att ha haft i det plus att det skyddar håret från att bli slitet från plattången också.
Idag har jag faktiskt läst igenom allt inom matten till provet, frågan är bara om jag verkligen förstod det jag läste eller om jag bara inbilla mig det för att komma snabbare till datorn ^o) ja man kan ju undra. Jag har blivit besatt av Cotton fields - Creedence Clearwater Revival, den har dock samma text hela tiden och jag kommer förmodligen tröttna på den inom de närmsta dagarna eftersom jag lyssnar på den konstant :S
Om 5 dagar kommer Rosario hit, min spanjorska. Jag hoppas verkligen hon inte är lika skum som hon ser ut!
Nu ska jag kila och göra något annat, kanske sätta mig med matten igen, känner att det behövs eller börja läsa på engelska boken. Fast känner egentligen för att börja på säsong 2 av mile high, men fan jag har inte tid :(
Adios : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosario es una vca grande qui gusta dormir y vamos ala fiesta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback