dilemmat är löst

Mitt lilla dilemma var ju mörkt eller ljust hår. Jag hade ljust i sommras och saknar det lite. Färgade mörkt igen i slutet av november, så har vart brunett i runt 4 månader. Jag har nu suttit och funderat och diskuterat med mamma & kompisar om vad jag ska göra och jag har en slutsats:
Om jag bleker slingor så kommer det slita som fan på håret (N) vilket är dåligt! För då kommer jag behöva klippa det ganska ofta, för att få bort det slitna. Och jag vill ju ha långt hår, så tänkte spara ut och sen kanske slinga till nästa sommar, då kommer det vara långt och ljust :) good plan!

Sitter här och lyssnar på låtarna från melodifestivalen ^^ I know, alla tycker att det suger. Men jag tycker faktiskt att vissa låtar är helt okej! Väntar på mamma, hon ska färga håret på mig :) true brown! Och har gjort färdigt engelskan och läst igenom historian, så ska väl börja med den efter jag färgat håret.
Byyye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLOSSY CHOCLATES!

2008-03-18 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback