In Åre

Ellen och jag har precis kommit fram till åre, eller för nån timme sedan :P Tågresan var helt okej, dock lite svårt att sova. Hade ingen som satt brevid någon av oss på hela resan nästan, det var as skönt. Då kunde man ligga över hela sätet, va lite trångt, till och med för mig som är så kort! Sov mellan 2 och 3 och 4 och 7 typ ^^ Inte speciellt mycket menmen!  Nu sitter vi på station och tråkar, båda är otroligt övertrötta och vi har suttit och garvat åt paranötter i någon timme, höm ^o) jag ville bara döda gubben på tåget som satt och nös hela jävla tiden, lovar att det hände minst 70 gånger på hela resan och då räknar jag inte med tiden då jag sov! Nu är det bara att vänta på att resten av familjen ska komma upp, som var i Sala för ca 30 minuter sen, hm segt. Men ska logga ut från datorn nu och så ska vi försöka hitta något tidsfördriv :)
Hade bra everyone<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback