plugg.se

pluggpluggplugg, nu när jag har haft en spanjor i vecka och inte pluggat för fem öre så har jag samlat på mig ganska mycket.
- Onsdag: Engelska muntlig grej, jag ska göra om prinsessan Diana.
- Torsdag: Kemi Prov på två kapitel + att jag måste göra klart en kemirapport innan dess.
                    Historia uppgift om idelogierna, har ej börjat.
- Veckan efter lovet: Läst ut en engelsk bok, är på sidan 68 av 400.
Har massa matte och fysik som jag förmodligen inte kommer hinna med denna vecka, ligger så efter!! Hela min väska till åre kommer vara fylld med skolböcker, låter kul (Y) Men vi kommer ha så fucking kul ändå Nelle, plus att sara också kommer va där, happy!
Måste plugga vidare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback