Rosario Day 2

Rosario kom som sagt igår, hon såg precis ut som på bilderna. Tjock, vindögd men snäll iaf.Hon är gansa blyg också, hon säger inte speciellt mycket. Det är mest jag som pratar, fast ibland ställer hon lite frågor. Hon är sjukt databeroende, hon vill JÄMT sitta vid datorn, konstant! Igår så var vi på fest hos Anders. Polisen kom dock ganska tidigt, men det var kul så länge det varade. Idag så  har vi fikar på stugan, bowlat på strike och ätit på gränden.
Och sen åkte vi hem 10 stycken till Emma Nordin och kollade film och åt onyttigheter, det blev legally blonde 2, men jag tror inte spanjorerna fattade speciellt mycket. Jag längtar redan tills hon åker hem, det är så ansträngande och jag är så otroligt trött, helt slut. Nu ska jag sova, äntligen!
Buenos Noches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback