a week left

Det är obeskrivligt skönt nu när läxor och prov börjar sina. Hade sista provet idag, fysik. Gick väl helt okej, men jag är glad att jag inte sket i det som de flesta andra :P för nu har man det gjort i alla fall och det känns bra.
Imorgon har jag svenska redovisning och musik framförande sen är jag totalt fri från plugg!

Är lediga på måndag, nästan. Måste bara ner på löga för att kolla på junitrofé grejsen, men det blir soft! Idag kom Oskar ut med idag att på måndag kväll blir klassfest hos han. Dock utan alkohol, tråkigt nog. Men men, kan väl förfesta lite smått innan kanske!

Köpte ett par solglasögon idag, vilket behövdes med tanke på att jag konstant har sönder alla som jag har eller ja, hade. Indiska för 60 kr, mytche bra!

Fick reda på historia betyget idag, det blev ett VG vilken jag tycker är helt okej. Historia är inte riktigt min grej ;)

Har nyss rensat mina kläder, fick bort en hel del. Så nu finns det lite plats i lådorna till nya fräscha grejer!
Jag fick en chock när jag såg mitt kontoutdrag för nån dag sen. Sen jag började ettan så har runt tre tusen försvunnit på mitt konto, det känns inte bra! Det är väl för att vi äter ute så ofta förmodligen. Och för att jag har köpt massa kläder. Men iofs så är mamma skyldig mig runt tusen kr men den glädjen försvann snabbt när jag kom på att jag är skyldig pappa 960 kr. Och inget sommarjobb har man heller (Y) men då skulle ju hela min sommar försvinna så det kanske är bra. Nu gäller det bara att hålla igen lite till USA och Copenhagen.
Så man kan shopppppa!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback