crapweather

Helg all over again :) skönt! Blir väl att plugga satan hela helgen.

Jag kom hem från skolan kl 1, det var nice. Hade ingen musik eller svenska för lärarna är i England och Norge.

Gick upp halv 7 i morse och kl halv 8 åkte jag till sjukhuset och gymmade. Får träna gratis där pga min knäskada. Det är skönt att gymma där, väldigt lugnt och inte så mycket folk. Sen så tog jag buss 19 till skolan och hade engelska.

Ska snart iväg in till stan igen, ska packa ihop alla skolböcker och ta med datan. Ska träffa Sara på stan och sen åka hem till henne, och ha en mys/plugg kväll. Vi ska plugga effektivt i några timmar, man kan lugnt säga att det behövs.

Jag säger bara fyfan för skitvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback