duktiga flickor simmar

Satte klockan på 9 och gick då upp och åt äggfrukost framför tvn, till nalle puh. Sen så satte jag igång med strykningen i en timme och en kvart som tjänade mig hundra kronor som jag ska ge till skolan.
Deprimerande...nej inte direkt. Det går ju till ett bra ändamål. Och så blev det lite matteplugg och sen historia.
Vid ett så cyklade jag in till stan, fyfan va det blåste. Hatar att cykla när det blåser! Man kommer ju ingenstans.
Sen så gick jag på stan med Coey ett tag och satt i vasaparken. Efter det så cyklade jag hem till Marta och snodde lite mat av henne och kollade på Runway tills vi begav oss mot Löga. Var duktiga och simmade 50 längder!
Så blev det cykling hem till kära Barkarö efter det, nu har jag pluggat historia i nån timme. Orkar inte nå mer så ska väl ta och kolla på gossip girl episode 16 nu :) Och sen SOOOOOVA<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var skit smala i dag :)

2008-05-08 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback