...

Hello Hello!
Sista riktiga veckan i skolan har precis startat, har kemiprov imorgon som jag inte ens orkar plugga till. Har pluggat lite men det är fortfarande saker jag inte kan. Men nu känner jag bara att det får gå som det går!

Efter skolan så pluggade jag och marta på bibblan i kanske två timmar. Inte så intensivt, men ändå. Sen så åkte jag hem och sov i nån timme, SKÖNT!  Pluggade sedan kemi ett tag tills jag gav upp och ringde till marta, ellen och fia och prata lite :) Frågade fia om hon var på en promenix men hon behövde plugga så jag gick själv.

Fick ett mindre trevligt sms av pappa idag där det stod:
Nu har det hänt igen. Vin och en räkmacka på fastande mage. Svimmade på planet. Upprörda medpassagerare. Spydde i påsen. Åkte ambulans på Dusseldorfs flygplats. Fullt frisk. Hann med planet till Belgrad med 2 min marginal. Nu skall jag ut på middag. / Mr Jugga


Ganska läskigt men bra att pappsen mår bra nu i alla fall<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch! Får ångest bara jag tänker på skolan

2008-05-27 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback