HERREGUD!

Drama drama drama...

Har blivit så irriterad på en viss person idag. Känner bara hur ilskan väller upp och jag har lust att skrika. Varför lägger sig folk i så jävla mycket? Vet hon ens vad allt handlar om? Nej, det gör hon inte. Visst om nån tror på något som någon sagt, ja det kanske inte är det bästa att dömma folk efter det. Men känner du igentligen den här personen? Nej det gör du faktiskt inte, du har inte en aning om vad allt handlar om, du vet en fucking bråkdel om vad vi vet. Och utifrån det LILLA du vet har du skapat dig själv en uppfattning. Du är bara en åskådare som bara har sett en "match" av tio!

Jag kan bara säga att hur DU behandlar dina så kallade kompisar gör mig så sur. Jag vet att du har världens temprament och humörsvängningar (tydligen) men det ger dig inte rätten att bete dig som du gör. Att bestämma vem folk ska prata med och vara kompisar med. Vem fan ger dig rätten till det? Du skäller ut folk efter noter och gör folk ledsna men egentligen är det du som borde få en rejäl utskällning. Varför kan inte folk stå upp för sig själva och säga emot?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt och hållet med!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback