himmeln?

Halloj!

Klockan är mycket och egentligen borde jag sova, men vi har ju som sagt "Tänk-Om-Dagen" imorgon så man ska tjäna ihop hundra kronor för att hindra trafficing. Så morgondagen ska ägnas åt ca en timmes strykning här hemma. Och mega plugg inför historia seminariet på torsdag.

Igår (måndag) så slutade vi hyfsat tidigt, kl 2. Jag skulle till sjukgymnasten kl 8 på morgonen. Vi gymmade och hon visade lite övningar. Herregud vilken träningsvärk jag har idag alltså! Värsta ever, men bara i högra vaden ^^ och lite i bakre låren. Hon rekomenderade att jag ska gymma två gånger i veckan för att bygga upp knät så bra som möjligt. Antingen kan jag gymma på sjukhuset (bra gym), oxen eller i skolan. Men jag hatar skolgymmet! Så för tillfället lutar det åt sjukhusgymmet. Nackdelen är bara att öppettiderna inte är dom bästa, det är öppet mellan 7.30-16.30. Men blir väl att jag får gymma innan skolan nån gång ibland.

När jag cyklat hem från skolan så slappa jag framför tvn innan jag tänkte börja plugga. Men såklart kom inte pluggandet igång för jag kom på att jag inte kollat i utklädningslådan som jag älskade när jag var liten på länge. Där fastnade jag en lång stund, hittade en klänning som mamma sydde i tonåren, as cool! Den planerar jag att ha på skolavslutningen. For sure, one-of-a-kind-klänning! Förutom det så hittade jag en kjol som man kan ha som klänning, väldigt fin och lite annat smått.

Imorse cyklade jag till skolan (duktig jossan), mötte upp Daniel vid myrorna of course. Sen hade vi en lektion sen så gick vi till spicy och åt. Jag och Johan delade på en rätt eftersom han ville ha mest ris och jag ville ha det andra (kyckling och grönsaker). Efter det så följde alla dvs. Sara, Marta, Anders, Johan och Daniel med mig och färgade och plockade ögonbrynen. Nu är de mycket fina, jämna och bra! När jag var klar med det så solade jag sen så begav jag mig hem. Det var jätte jobbigt att cykla, inte så konstigt med tanke på att jag hade känning (diabetes).

Vid halv 9 så gick jag ut för en liten promenad i idyll-samhället Barkarö, då ringde Daniel och ville ha med mig in till stan för att fika med lite folk. Så jag avslutade min runda och så cyklade jag och Anders in till stan. Kom hem vid 12 igen. Faktiskt ganska stolt över att ha cyklat 4 mil idag!

Jag är övertygad om att jag kommer till himmelen. Idag hjälpte jag en tant utanför konsum till hennes bil. Hon hade lite problem med balansen. Jag är glad att jag kunde hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback