peppad

Nu är jag riktigt pepp på att gå på diet! Jag är så hiiimla envis när det gäller andra saker så varför skulle jag inte klara det här? Om jag är riktigt bestämd så SKA det funka.
Var på sjukhuset idag, för min diabetes. Mitt hba1c ligger väldigt onödigt högt, ligger på 8.0 nu. Säger säkert er läsare ingenting, men det är i alla fall inge bra. Så nu ska jag ta tag i både det och dieten. Det är mina mål, att förbättra både och!  Och jag ska klara det.

Efter sjukhusbesöket så gick jag och mamma på stan. Först bytte vi ett par shorts till min bror som fyller 19 på lördag och så köpte jag en väldigt fin bikiniöverdel. Sen så fikade vi på Chantals i punkt och jag tog bara en latte = inge glass (mycket bra start jossan). Sen så köpte jag ett par avslutningsskor på din sko som passar perfekt till min klänning, gosh vad jag längtar till skolavslutningen. Vi fortsatte shoppa, på vägen till h&m så gick vi in på New Yorker (sällan jag är där), jag kom på att dom har faktiskt ganska fina underkläder och jag är i stort behov av bhar eller rättare sagt, jag var! Köpte tre stycken, en rosa, en svart och en brun.  Så gick vi till h&m och köpte rakludder och mousse sen var vår lilla shoppingrunda slut.

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och ska gå och äta med resten av familjen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback