piss plugg

Trots att den kommande veckan kommer vara plugg till tusen så känns den ganska soft...slutar tidigt varenda dag nästan! Och börjar 11.40 imorgon eftersom jag inte kan vara med på gympan och inte har någon historia, kanske ska kliva upp tidigt för att plugga...hm. Men nu känns det som att jag inte orkar börja på något nytt, för spanskan och svenskan är klara. Och kan allt till matteprovet imorgon! Det som jag egentligen behöver plugga mest till är matte nationella på onsdag, men usch så jobbigt! Får börja imorgon efter jag har gjort G-provet i matte så jag inte blir förvirrad och blandar ihop massa.

Nu vill jag bara vara trött så jag kan gå och lägga mig. Men ska läsa lite gossip girl, så kanske jag slumrar in efter ett tag ;)

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback