postis

Så himla skönt det har vart med lång helg, men nu är den slut och dags för skola imorgon.
Ska till sjukgymnasten klockan 8, ska gymma där! Sen så har jag ingen historia så första lektionen för mig börjar klockan 11.40. Då känns det ju ganska onödigt och jobbigt att jag måste vara på sjukhuset till klockan 8 men men, vill ju ha ett bra knä!

Idag har jag sökt ett jobb, hittade det på arbetsförmedligen som postsorterare. Inget toppenjobb, men det duger för två söndagar i månader plus kanske lite eftermiddagar och kvällar. Vill ju tjäna lite extra cash, speciellt eftersom de kommer behövas efter sommaren då alla besparingar kommer vara slut, nu får jag bara hoppas på att jag får det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback