sliten till tusen

Jag är seriöst helt slut!
Igår när jag kom hem så satte jag mig vid datorn för att skriva på historian men jag kom i princip ingenstans. Bara satt där och gjorde annat och kunde helt enkelt inte koncentrera mig för fem öre. Jag skrev ett antal rader sen gav jag upp. Så var jag ute och gick några km, 3 kanske sen så kom Rickard över. Vi kollade på What happens in Vegas, den var faktiskt bra! Sen somna iaf jag som en stock.

Vaknade vid 11 och gick upp för att gratta brorsan som fyllde 19 :)
Jag fick panik vid tolv och började skriva på historian som egentligen skulle vara inlämnad i fredags men hon sa att det var okej att lämna in den på lördag förmiddag också. Jag satte en deadline till kl 2, då skulle jag ha skickat in den. Jag jobbade hårt och fick ihop 3 sidor, vart faktiskt ganska nöjd. Men arbetet blev inte inlämnat förrän ca kvart över. Men blev faktiskt klar halv 2, men sen skulle pappa läsa igenom och rätta lite fel också.
Vid 3 kom det lite gäster, några av Robins kompisar, farmor och farfar och familjen Karlsson.
Vid 4 så gick jag in på mitt rum för att läsa klart spanska boken men slockna efter fem minuter och sov i 2-3 timmar. Sen så gjorde jag klart spanskan och skrev en liten redovisning om berättelsen i stora drag.
Efter det så gick jag över till fia och jocke, jag lyckades skrämma båda två. Fast när jag skrämde jocke så var det inte med meningen. Jag provade fias kosshörlurar och tyckte dom var toppen. Köpte dom av henne för 120 kronor.
Trots att jag har sovit i 13 timmar så är jag så jävla trött och sliten. Kan det vara för att det är så mycket i skolan? Som tur är så är det snart slut, längtar!

Kl 9 så kollade jag och mamma på eurovision song contest. Fyfan säger jag bara, europa är ju stört. Charlottes låt var inte så dålig att den var värd att hamna på 20de plats. Verkligen inte! Jag tycker gott och väl att den borde hamnat på minst topp 10.. kanske till och med topp 5!

Mitt festhumör är som bortblåst. Jag är inte festsugen för fem öre, tråkigt nog. Nej men det är väl bra att inte vara festsugen varenda helg, ibland behöver man vila. Plus att man tjänar pengar på det (Y)

Ska nog ta och sova nu! Klockan är ju 2. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Shirin

mm, vila ut. för på avslutningen hehe! suuuuuup!

2008-05-26 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback