suuun

Har haft en hellugn dag idag. Vaknade hos Daniel, sov bredvid Marta i en bäddsoffa. Han väckte oss klockan NIO :S så åt vi frukost där och sen så cyklade jag hem. När jag kom hem så satte jag mig ute och läste ut gossip girl #1 så nu kan fia äntligen få låna den. Som hon har tjatat! Sen så lagade jag mat och gick ut på en promenad, gick bland det området som jag kallar "sommarstugeområdet" i barkarö. Det är grusväg och så, det ser ut som ett sommarstugeområde även om de flesta bor där året runt.
Sen så skulle jag plugga lite spanska, men somnade såklart på gräsmattan och sov i någon timme.
Guuuud, va skönt det var! Har fått lite färg idag btw ;)

Nu hjälpte jag nyss mamma att sätta upp poolen, fast det är inte klart än.
Hon får klara sig på egen hand för jag måste plugga kemi.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback