värmen dödar mig, men jag gillart

Jag tar tillbaka det jag sa om att fåren kommer va dryga, de kom idag och jag fullkomligt älskar dom. Lammen är de sötaste jag nånsin sett, väldigt barnen i bullerbyn.

Fredag idag och nu är ALLT plugg slut. Fick reda på lite betyg idag också, mvg i engelska, vg i estetiskt val och så fick jag vg på nationella i matte B vilket jag är nöjd över. Spelade upp och sjöng för musikläraren också, det gick väldigt bra vilket jag inte trodde att det skulle göra för jag brukar bli så nervös och så kan jag knappt sjunga.
Efter skolan så solade jag på oxen, jag vet jag vet! Väldigt onödigt nu med det fina vädret, men det kändes effektivare med tanke på att det snart är skolavslutning och jag måste bli brun!
Sen så cykla jag ner till bredbar och fikade lite med totte, daniel, emsen, anders, chibby, evina och malin :)

Nu ska jag och mamma till något mysigt ställe och äta för pappa har PP hemma hos oss (gubbar som kastar pil och dricker). Efter det så ska vi åka till kolbäck, till mina kusiner! Älskar att vara hos dom :) Like'm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback