Halloweenparty

Jag sitter för tillfället här med tre ruskigt fula flätor på huvudet, men resultatet kommer bli snyggt so that's great. Jag har tänkt såhär, jag och ellen ska ju ha huvudbonader på halloweenfesten ikväll och om det skulle bli så att den vid nått tillfälle under kvällen åker av så måste man ju se respektabel ut under också (Y)
Jag hoppas på en riktigt kul kväll och jag hoppas verkligen att älskade Martusia följer med, don't disappoint me hun!
Iaf så blir det en trip till enköping där festen är och jag hoppas VERKLIGEN att min bror är på bra humör idag så han kan hämta oss inatt. Jag vill sova heeemma, plus att det alltid är sånna problem att komma därifrån nästa dag.

Jag känner mig så dålig eftersom jag knappt pluggat ett piss! Ellen kommer om nån timme så kanske hinner några mattetal innan det...

Have fun tonight everyone

Kommentarer
Postat av: polack som gillar inlagda gurkor

jag satt ju då med the grudge hemma och vågade inte gå och pissa! hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback