patetiskt var ordet

Hallåhallå!

Nu har vi äntligen satt igång att byta rum här hemma. Vi fick min gamla säng såld igår för 1200 kr och idag kom farbror Göte och hämtade min garderob som de ville ärva. Jag och bror fick då 500 kr var, fråga mig inte varför, men generöst var det i alla fall. Nu väntar jag bara på att Robin ska delvis slänga och bära över allt sitt skräp från hans rum till mitt för då kan jag sätta igång med mitt stora projekt dvs MÅLA! Jag, Fia och mamma ska och kolla på tapet och färg imorgon efter skolan :) ska se till att hitta någon fin kombination som man inte tröttnar på, jag har en egenskap att tröttna på saker rätt fort.

För några dagar sen kollade jag genom gamla konversationer från msn som var sparade på datan. T ex från när jag var "tsm" med Dennis för ett par år sedan. Fyfan va patetiska vi var, så kul att kolla på sånt där och jag inser verkligen hur omogna båda vi var.
Våra konversationer va typ såhär:
- Fan vad jag saknar dig<3
- Saknar dig mer<3
- Jag älskar dig så otroligt mycket baby.
- Jag vill att det ska vara vi föralltid.

Gud va skrattretande det är, jag minns inte ens att vi höll på sådär och vi var tillsammans i typ 2-3 veckor om ens det.

Samtidigt så saknar jag konversationerna med en person jag i princip inte har kontakt med längre, ganska tragiskt. Du var så söt mot mig, så härlig personlighet men vi tappa kontakten för snart ett år sedan. Well well :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback